Machevo Connect 2014
Aanvang: 13.45 uur (ontvangst vanaf 13.00 uur)
Afsluiting: 18.00 tot ongeveer 19.30 uur netwerkborrel met dinerbuffet
Locatie: Media Plaza
Jaarbeurs, Entree Oost
Croeselaan 6
3521 CA Utrecht
Parallelsessies:
Remco Claassen; de rebelse spreker, trainer en auteur die de deelnemers op verfrissende en humorvolle wijze zal laten nadenken over leiderschap, effectiviteit en persoonlijke ontwikkeling. Deze sessie wordt u aangeboden door de Machevo & Bulk Vereniging.
Wie is Remco Claassen?
Na een oorspronkelijke start als ingenieur in de informaticabranche kwam hij via sales management en personal development management ‘bij toeval’ terecht in trainersland. Daarna kwam zijn loopbaan in stroomversnelling. Onder andere zijn presentaties in het voorprogramma van internationale topsprekers als Stephen Covey, Tom Peters en Robert Cialdini hebben hem op de kaart gezet. Inmiddels is hij uitgegroeid tot één van de meest gevraagde sprekers op het gebied van leiderschap en persoonlijke ontwikkeling. Hij is auteur van de bestsellers ‘IK’ en ‘WIJ’ die een doorbraak worden genoemd in menselijk meesterschap.
Drs. Jacqueline Fackeldey; klantropoloog, auteur en wakker-schudder met een inspirerend verhaal over social media en social business. Deze sessie wordt u aangeboden door BULK.
Wie is Jacqueline Fackeldey?
Jacqueline Fackeldey neemt menselijk gedrag als uitgangspunt voor het ontwikkelen van producten en diensten en verbindt zo bedrijfsproces met klantbehoefte. Ze werkt onder de naam fackeldeyfinds als klantropoloog, spreker en adviseur. In het verleden werkte ze in marketing-sales- en innovatiefuncties bij Philips, De Bijenkorf en ING/Postbank. Voor ING/Postbank ontwikkelde ze o.a. de persoonlijke bankpas. Meer informatie vindt u op: www.fackeldeyfinds.com.
Rob Wierenga; Project Manager Detailhandel Consumer Electronics – UNETO-VNI met zijn lezing over ‘Customer Journey-Shopping 2020’. Deze sessie wordt u aangeboden door easyFairs.
Wie is Rob Wierenga?
Met twintig jaar ervaring als salesmanager bij Pioneer en Samsung heeft Rob Wierenga een onverslaanbare passie voor consumenten elektronica. Gefascineerd door alle nieuwe technieken en innovaties heeft hij het zijn missie gemaakt om mensen te amuseren en informeren. Tegenwoordig werkt hij als Hoofd Consumentenelektronica & Installatie-Retail bij brancheorganisatie UNETO-VNI waarbij hij belangen van ondernemers behartigt en ze ondersteunt en adviseert in het signaleren van nieuwe trends en ontwikkelingen binnen deze branche.
Hein van de Kerkhof; Docent marketing en marketingcommunicatie aan de Hogeschool Arnhem en communicatieadviseur bij Vezor Media verzorgt de learnshop ‘Connecting people: 10 tips om meer kansen te creëren voor uw verkoop”. Deze sessie wordt u aangeboden door SolidsProcessing en FluidsProcessing.
Wie is Hein van de Kerkhof?
Deze marketingcommunicatie-professional heeft zich in de afgelopen 10 jaar gespecialiseerd in de advisering binnen b2b-markten, in het bijzonder de bouw en industrie. De 35-jarige Brabander is als docent marketing en marketingcommunicatie verbonden aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen. Daarnaast helpt hij als adviseur de partners van uitgeverij Vezor bij hun communicatievraagstukken. Daarvoor werkte hij voor en met verschillende communicatiebureaus en uitgeverijen. Het communicatie-landschap is voorgoed veranderd en continu in beweging; Hein probeert organisaties en studenten daarbij zo goed mogelijk te adviseren.
Martijn de Weerd; Marktmanager Processing & Packaging bij de Jaarbeurs met zijn learnshop ‘Brancherapport Procesindustrie: vertaling van trends naar concrete business leads’. Deze sessie wordt u aangeboden door de Jaarbeurs.
Bekijk al het nieuws