Het Food Event 2015 vindt plaats op 2 april 2015 in ’s-Hertogenbosch. Het is een in de sector hooggewaardeerd congres, dat in combinatie met een levendige beursvloer, jaarlijks ruim 300 vakprofessionals in de voedingsmiddelenindustrie aantrekt. Voornamelijk directies, proces- en productieontwikkelaars en kwaliteitsmanagers brengen een bezoek aan dit event.
Food Event 2015 zoemt in op de uitdagingen die er voor de foodindustrie liggen. Uitdagingen op het gebied van voedselveiligheid, gezondheid, duurzaamheid en een robuust systeem dat economisch tegen een stootje kan. Het programma vindt u hier.
De formule laat zich als volgt omschrijven:
- Praktische en diepgaande toekomstgerichte kennis
- Ruim aanbod van actuele onderwerpen tijdens parallelsessies
- Volop interactie: proefsessies, debatten en workshops
- Netwerken met collega’s
- Kennisaanbod op de informatiemarkt
- Culinaire belevenissen
Kortom: wilt u meer zichtbaarheid met uw merk op management- en directieniveau in de foodsector, wilt u meer sales kansen genereren en daarbij de juiste prospects spreken? Dan biedt het Food Event u daar een uitgelezen mogelijkheid toe. Naast exposure, zijn de volgende services inbegrepen:
- Assistentie bij het in contact komen met uw potentiële klanten; wij stellen op uw wens een ‘meet & greet’ moment vast;
- Aanwezigheid in een speciale app met alle deelnemers: zo heeft u niet alleen tijdens, maar ook voor én na het Food Event exposure bij uw (potentiële) klanten;
- De vermelding van uw logo in alle communicatie uitingen voor, tijdens en na het Event.
Machevo Paviljoen
Het Machevo Paviljoen biedt ruimte aan 2 tot 8 bedrijfsleden. Het paviljoen is een semi-open ruimte, gescheiden door een blok. Het open karakter vergroot de interactie met de bezoekers. Boven het paviljoen komt een ‘truss’ met een opvallende banier om de herkenbaarheid van het Paviljoen te vergroten.
- Tabletop stand van 6 m2
- Eigen display 1m x 2m middenblok
- Elektriciteit voor aansluiting laptop
- Wifi
- Verlichting
- Meubilair (statafel met 2 krukken)
- Catering voor standhouders
- Logovermelding rond en tijdens het event
- Aanwezigheid in de speciale netwerk-app
- Mogelijkheid om roll-up banner of andere panelen te plaatsen (in overleg)
Kosten van deelname
Snelle inschrijvers worden beloond! Indien uw volledig ingevulde en ondertekende aanmeldingsformulier voor 1 maart 2015 in ons bezit is, betaalt u € 1.450,00 (excl. BTW). Na deze datum bedragen de kosten voor deelname € 1.995,00 (excl. BTW).