Boekenactie “Gek op Gaten”

gek_op_gaten
gek_op_gatenOp onze actie “Vertel ons waar uw klanten gek op zijn en win” ontvingen we maar liefst 27 inzendingen! Onder de drie meest originele, opvallendste, indrukwekkende, inspirerende inzendingen werd een gratis exemplaar van het boek ‘Gek op gaten’ verloot. Hierbij brengen wij de drie prijswinnaars bij u onder de aandacht en wensen hen nogmaals veel leesplezier toe.

De winnaars met hun citaat:
  1. De heer Veldhuis van de firma Mettler Toledo:
    “Onze klanten zijn gek op onze USP’s (Unique Selling Propositions), want al het andere hebben onze concurrenten ook wel!”
  2. De heer Van de Weerd van de firma ASE B.V. :
    “Hoe belangrijk het is om je in je klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan”.
  3. De heer Ansems van de firma Hoppenbrouwers Elektrotechniek B.V.:
    “Oprechte en gemeende aandacht, en als je zakelijk je afspraken nakomt, volgt de rest vanzelf” De kernwoorden uit het stuk hiervoor zijn: Aandacht, oprecht, vertrouwen, waardering, en nogmaals aandacht”.
Wij danken iedereen hartelijk voor deelname aan deze actie.

 
Bekijk al het nieuws

Onze partners

Alle partners