Een zeer interessant, leerzaam en inspirerend programma is wat de Machevo & Bulk Vereniging u dit jaar tijdens de Algemene Ledenvergadering in samenwerking met TNO Eindhoven op 24 november 2011 zal bieden. TNO biedt deze middag een kijkje in haar FoodLab en laat de nieuwste 3D food printer aan het werk zien. U maakt kennis met de 12! nieuwe leden van 2011 en aan het woord komen twee zeer interessante sprekers over de onderwerpen ‘Social media’ en ‘Innovatieve voedingsconcepten’.
Uiteraard wordt er ook vergaderd over zaken die de vereniging en de branche aangaan en worden contacten aangehaald en uitgebreid. Immers, de Machevo & Bulk Vereniging is hét netwerk voor de Nederlandse procesindustrie. De Algemene Ledenvergadering is een belangrijke bijeenkomst, alle recente ontwikkelingen zullen worden besproken en gepresenteerd. Ook een korte terugblik naar wat de vereniging en leden dit jaar ondernomen en bereikt hebben. Uw aanwezigheid en stem is van groot belang voor de toekomst van onze vereniging en onze branche!
Het programma zal worden afgesloten met een buffet (met “TNO snufje”), waarbij naast het bijpraten en netwerken ook TNO specialisten aanwezig zullen zijn die actief zijn binnen de voor leden relevante markten zoals chemie, voeding en biotech.
Reserveert u daarom 24 november a.s. in uw agenda en meldt u direct aan via de website: www.machevo.nl/alv
Gastsprekers
De heer Sytse Kooistra, social media strateeg en verantwoordelijk voor de social media campagne voor Hertog Jan Brouwerij, zal laten zien en horen hoe een authentiek biermerk zeer succesvol via social media in contact is gekomen met haar klanten. Laat u inspireren op het gebied van ‘social media’ aan de hand van deze case story.
Tijdens ‘De Proeverij campagne’ bepaalde heel Nederland of ‘Hertog Jan X’ of ‘Hertog Jan Y’ het nieuwe bier van Hertog Jan zou worden. In oktober ligt het gekozen bier in de winkel met een naam die voorvloeit uit de duizenden verzamelde proefnotities. Social media, en met name de Facebook community, speelt een belangrijke rol in het succes van deze campagne. Want als je fans liedjes voor je schrijven, een tatoeage van je beeldmerk op hun lichaam dragen en gedichten aan je opdragen dan heb je toch goud in handen?
Dr. Ronald Visschers, Business Line Manager bij TNO, verzorgt een lezing over zijn propositie “Innovatieve voedingsconcepten”. Duurzaamheidvraagstukken, kritische consumenten en dynamische markten roepen om innovaties in de voedingsmiddelenindustrie. TNO hanteert een totaalaanpak waarmee fabrikanten sneller en efficiënter nieuwe en verbeterde producten op de markt kunnen brengen die voldoen aan de eisen van deze tijd.
Kortom een Algemene Ledenvergadering, die u als lid veel meer biedt dan alleen vergaderen. Mede door de steun van TNO Eindhoven, maakt dat deelname geheel kosteloos is voor leden en potentiële leden. Het aantal deelnemersplaatsen voor potentiële leden is beperkt, meldt u daarom snel aan www.machevo.nl/alv
Bekijk al het nieuws