Tijdens ‘Machevo Connect 2014’ kwamen leden en genodigden van de Machevo & Bulk Vereniging én genodigden van de Industrial Processing/Jaarbeurs bijeen in de zalen van Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht. In de verschillende zalen vonden parallelsessies plaats met interessante, leerzame, vermakelijke en inspirerende lezingen. Daaronder topspreker Remco Claassen; de rebelse spreker, trainer en auteur die de deelnemers op verfrissende en humorvolle wijze liet nadenken over leiderschap, effectiviteit en persoonlijke ontwikkeling.
Verder maakten de deelnemers kennis met:
– Drs. Jacqueline Fackeldey; klantropoloog, auteur en wakker-schudder met een inspirerend verhaal over social media en social business, gesponsord door BULK.
– Rob Wierenga; Project Manager Detailhandel Consumer Electronics – UNETO-VNI met zijn lezing over ‘Customer Journey-Shopping 2020’, gesponsord door easyFairs.
– Hein van de Kerkhof; Docent marketing en marketingcommunicatie aan de Hogeschool Arnhem en communicatieadviseur bij Vezor Media verzorgde de learnshop ‘Connecting people: 10 tips om meer kansen te creëren voor uw verkoop”, gesponsord door SolidsProcessing en FluidsProcessing.
– Martijn de Weerd; Marktmanager Processing & Packaging bij de Jaarbeurs met zijn learnshop ‘Brancherapport Procesindustrie: vertaling van trends naar concrete business leads’.
Tot slot konden de deelnemers en sprekers tijdens de afsluitende netwerkborrel napraten of gewoon even bijkomen van deze enerverende middag.
Tijdens ‘Machevo Connect 2014’ kwamen leden en genodigden van de Machevo & Bulk Vereniging én genodigden van de Industrial Processing/Jaarbeurs bijeen in de zalen van Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht. In de verschillende zalen vonden parallelsessies plaats met interessante, leerzame, vermakelijke en inspirerende lezingen. Daaronder topspreker Remco Claassen; de rebelse spreker, trainer en auteur die de deelnemers op verfrissende en humorvolle wijze liet nadenken over leiderschap, effectiviteit en persoonlijke ontwikkeling.
Verder maakten de deelnemers kennis met:
– Drs. Jacqueline Fackeldey; klantropoloog, auteur en wakker-schudder met een inspirerend verhaal over social media en social business, gesponsord door BULK.
– Rob Wierenga; Project Manager Detailhandel Consumer Electronics – UNETO-VNI met zijn lezing over ‘Customer Journey-Shopping 2020’, gesponsord door easyFairs.
– Hein van de Kerkhof; Docent marketing en marketingcommunicatie aan de Hogeschool Arnhem en communicatieadviseur bij Vezor Media verzorgde de learnshop ‘Connecting people: 10 tips om meer kansen te creëren voor uw verkoop”, gesponsord door SolidsProcessing en FluidsProcessing.
– Martijn de Weerd; Marktmanager Processing & Packaging bij de Jaarbeurs met zijn learnshop ‘Brancherapport Procesindustrie: vertaling van trends naar concrete business leads’.
Tot slot konden de deelnemers en sprekers tijdens de afsluitende netwerkborrel napraten of gewoon even bijkomen van deze enerverende middag.
